Vleugels
Pendel roeren
Intrekbaar landingsgestel, werkend op lucht. Wielen worden geremd met schijven die met lucht worden bediend.
Lucht flessen ingebouwd voor interkbaar landingsgestel, remmen en speedbrakes. Verder is de ECU te zien, dit is de interne computer die de turbine regelt.
Turbine inbouw voorbereidingen. Tevens is de buis te zien waarop de vleugels worden gestoken.
Voor in de neus bevinden zich de power-box, accu’s, neuspoot en nog veel meer, nog niet te zien op foto. Verder kun je de beide lucht tunnels zien. Via deze tunnels zuigt de turbine zijn lucht aan.
Speedbrakes aan weerszijden van de romp. Speed brakes worden door middel van lucht cilinders bediend.
Cockpit interieur met piloot.
Voor de turbine is een veiligheids gaas geplaatst. Dit voorkomt onnodig veel gras wat via de tunnels naar binnen wordt gezogen wanneer gevlogen wordt op een gras piste.
Maar ook voor losse schroefjes die evt kunnen los trillen…
Achterzijde romp, straal pijp is niet gemonteerd. Richtings servo voorbereidingen zijn reeds getroffen.
Brandstof tanks. Rond 140 mm, 1250 mm lang. Even slikken bij de eerste vlucht of dat wel goed zou gaan, gelukkig ze bleven eronder hangen. De kist vliegt er niet veel minder om, behalve dat er meer vermogen nodig is. 190N stuwdruk is daarmee geen enkel probleem:)